.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدگذاری نقاط روستایی گیلان

مدیرکل پست گیلان از پلاک‌گذاری و کدگذاری نقاط روستایی این استان خبر داد. 

به گزارش شمال نیوز محمد رضایی امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه جمعیت گیلان بیش از 2 میلیون و 453 هزار نفر است، اظهار داشت: در گیلان تعداد 879 واحد پستی فعال بوده که 533 واحد روستایی و 262 واحد شهری و 87 واحد دولتی است.
وی پوشش مساحتی هر واحد پستی در گیلان را 15.87 کیلومتر ذکر کرد و افزود: این پوشش در کل کشور بیش از 90 کیلومتر است.
این مسئول، جمعیت زیرپوشش واحدهای پستی گیلان را 2 هزار و 825 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: پست گیلان دارای رتبه چهارم کشوری بین 39 نقطه قابل مقایسه است.
وی با اشاره به فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی در گیلان خاطرنشان کرد: در رشت حدود 120 فروشگاه، آستانه‌اشرفیه 20 فروشگاه، رودسر 10 فروشگاه، انزلی 18 فروشگاه، لنگرود هشت فروشگاه، لاهیچان 17 فروشگاه، تالش پنج فروشگاه، رودبار 10 فروشگاه و بقیه نقاط استان هر کدام حداقل دو فروشگاه خرید اینترنتی فعال است.
رضایی ترافیک صادره پست گیلان در نیمه نخست امسال را 6 میلیون و 968 هزار و 909 مرسوله و ترافیک وارده را 6 میلیون و 722 هزار و 164 مرسوله ذکر کرد.
وی مجموع جابه‌جایی مرسولات در مدت مذکور را بیش از 13 میلیون و 691 هزار و 73 فقره بیان کرد و افزود: مجموع بسته و امانات صادره به خارج از استان 31 هزار و 101 فقره و وارده به گیلان نیز 96 هزار و 861 فقره در نیمه نخست امسال بوده است.
مدیر کل پست گیلان راه‌اندازی پست ویژه را از جمله اقدام‌های این نهاد برشمرد و تصریح کرد: در این مدت سرویس سریع و مطمئن پست ویژه تعداد 5 هزار و 770 فقره ترافیک داشته است.
وی توزیع 325 هزار قبض گاز در این استان را از جمله فعالیت‌های پست گیلان به صورت هر ماه ذکر کرد و اذعان داشت: با توجه به آغاز فصل سرما طرح توزیع کالا برگ برگشتی نفت سفید از هم‌اکنون توسط پست در سراسر استان آغاز شده است.
رضایی درباره وضعیت کدگذاری نقاط روستایی استان یادآور شد: با توجه به تاکیدات معاون روستایی استاندار گیلان مبنی بر کدینگ کردن تمام نقاط روستاها، فعالیت گسترده‌ای در این راستا آغاز شده و نیازمند حمایت دهیاری‌ها هستیم.
وی از آمادگی پست گیلان برای خرید و فروش اینترنتی محصولات کشاورزی به ویژه برنج و چای خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.